سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

.

 

 

 

 
 

شرکت الکتریکی LG ، که در سئول کره جنوبی واقع شده است ، یکی از بزرگترین شرکت های محصولات الکتریکی است .این شرکت محصولاتش به 5 قسمت تقسیم بندی شده است : دستگاههای ارتباطی مانند موبایل ، سرگرمی خانگی ،لوازم برقی خانگی ،تهویه هوا ، تسویه انرژی هستند .این شرکت دومین شرکت تولید کننده تلویزیون در جهان بعد از شرکت سامسونگ و پنجمین واحد تولید کننده موبایل در سه ماهه دوم 2012 بوده است .شرگت گلدایران نمایندگی رسمی شرکت LG در ایران است .
 
بنا بر آنچه قبلا دیده و شنیده ایم ، ما در مورد آخرین نسخه جاروبرقی LG که به صدای شما پاسخ میدهد صحبت کردیم .این محصول به تازگی ساخته شده است و برای کسانیکه دوست دارند در شرایط و محیط آینده زندگی کنند بسیار مناسب است .شاید دفعه بعدی که شما نیاز دارید ماشین لباسشویی جدیدی برای منزلتان تهییه کنید ، به فکر این باشید که از آخرین نسخه موجود در بازار خریداری کنید . خوب است که بدانید این شرکت بار دیگر نوآوری جدیدی را عرضه کرده است . ماشین لباسشویی جدید LG در طول عملیات به آب نیازی ندارد .
آیا به نظر شما این سحر یا جادو است که ماشین لباسشویی بدون نیاز به آب کار کند ؟مسئولین شرکت LG نمیخواهند چیز زیادی در این رابطه افشا کنند .ما در مورد اینکه این ماشین لباسشویی به صورت کامل یا تقریبی بدون آب است چیز زیادی نمیدانیم .آنها میخواهند این موضوع را به صورت راز تجاری نگه دارند . خوشبختانه این راز مدت زمان طولانی طول نمیکشد. و این ماشین لباسشویی در مراحل اولیه تولید قرار دارد .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو